دیجی وندا ابزاری هوشمند برای رسیدن به تکنولوژی دیجیتال

فروشگاه اینترنتی دیجی وندا

فروشگاه اینترنتی دیجی وندا با دارا بودن سابقه در زمینه خرید و فروش گوشی موبایل در سایت خود بروزترین تلفن های همراه را با قیمتی ایده آل و کمینه ی سود به فروش می رساند ، از این رو ما را دنبال کنید تا از بهترین و بروزترین محصولات دیجیتال بهره مند شوید .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گوشی موبایل آنر مدل ۸C ظرفیت ۳۲ گیگابایت دو سیم کارت

 

دیجی وندا

 

امروز دیجی وندا قصد داره تا یکی از پرفروش ترین و خوش فیس ترین گوشی های شرکت آنر و خدمتتون معرفی کنه . این گوشی 8C آنر هستش . این گوشی دارای 32 گیگ حافظه ی داخلیه که امکان ذخیره سازی کلی اطلاعات مثل عکس ، موزیک و یا حتی فیلم و براتون فراهم میکنه . مقدار رم این گوشی سه گیگابایت هستش که فضای پردازش خوبی به شمار میاد . دو دوربین اصلی این گوشی با لنزهایی که دارای وضوح 13 و 2 مگاپیکسل هستند در پشت گوشی مشخص هستش  ، دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسل وضوح داره و از کیفیت مناسبی برخوردار است . باتری این گوشی از نوع غیر قابل تعویضه و ظرفیتی معادل 4000 میلی امپر داره که شما می توانید از ان برای تماس یکسره به مدت 18 ساعت استفاده کنید . اگه دنبال یک گوشی به روز با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستید این گوشی انتخاب عاقلانه ای هستش .

 

تمام گوشی های سامسونگ

تمام گوشی های شیائومی

تمام گوشی های آنر

تمام گوشی های نوکیا 

تمام گوشی های هواوی 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی